пʼятницю, 13 березня 2015 р.

Результати не забарились


Твори-роздуми, які вийшли у дітей після відкритого уроку

Я люблю своє рідне село

Королівська Юлія


Я люблю своє село Сутківці. Це моя Батьківщина, моє рідне село. Я мешкаю на одній з найкрасивіших та наймальовничіших вулиць. Моє село дуже красиве. Через усе село гадюкою в'ється річка Ушиця.
Наше село відоме з ХІІІ століття. Воно славиться своїми пам'ятками: руїнами замку, церквою-фортецею. Але найбільше наше село славиться людьми: хліборобами, вчителями, кухарями, продавцями. В нашому селі гарні поля та городи, у кожної людини є велике господарство. Зранку до вечора  люди, як пчілки, трудяться біля свого господарства, адже вони славляться своєю працьовитістю.
У нашому селі є дуже багато вулиць, і назва кожної овіяна легендами. Є тут магазини, бібліотека, школа. Та найголовніше, що моя сім'я і друзі живуть тут.
Правду каже народ: "Рідний край - земний рай"


Чилій Зоряна

Я люблю своє село Сутківці. Воно для мене дуже дороге, воно відоме на всю Україну. Село славиться пам'ятками архітектури, яким більше п'ятисот років. Це Свято-Покровська церква-фортеця, руїни Суткрвецького замку. Сюди з усіх куточків з'їжджаються туристи, щоб помилуватися краєвидами і відвідати церкву.
У цьому селі живуть хороші, працьовиті люди, мої друзі, моя сім'я.
Я люблю село Сутківці. Як кажуть у прислів'ї: "Кожному мила своя сторона".

Іваськевич Сніжана

Моє рідне село Боднарівка. Чому я його люблю?
 Тому що я тут народилась, живу, виховуюсь. У селі красиві краєвиди: річка, водоспад, гори. Тут проживають мої найкращі друзі. моя родина.
Ось чому я люблю своє рідне село Боднарівка. 


Немає коментарів:

Дописати коментар