вівторок, 15 жовтня 2019 р.

Лист до брата


Лист до брата
Братику, як ти ? Чому так рідко телефонуєш. Як я хочу чути твій голос, бачити твоє усміхнене обличчя і слухати твої розповіді про студентське життя .
      Памятаю , як в минулому році ти привіз мені на Новий Рік маленьку шкатулочку й помаду, сказав, що я вже доросла і можу нафарбувати губи, а у шкатулочку буду складати прикраси, я раділа, цілувала тебе, обіймала і ніколи не могла подумати, що ти вирішиш піти на Схід. Я знаю, що ти думав тоді про мене, про маму, про татуся. Але мені дуже боляче кожного вечора дивитися на матусю, бо її очі повні сліз, але вона не подає виду, та я знаю, що вона думає про те, чи ти зателефонуєш. Вона здригується від кожного звуку. І лише коли ти відзвонишся, мама спокійно сідає біля мене і ми можемо з нею посекретничати.
       Братику, телефонуй частіше! Хай татусь не сумує, не сидить весь час в Інтернеті і дивиться новини. Він весь час шукає твоє обличчя серед тисяч облич наших воїнів.
         Я кожен день прошу Бога про мир, бо ти тоді повернешся додому і все буде добре.
          А вчора ти сказав татусеві по секрету, що познайомився з дівчиною Аллою, що вона з Луганської області і розмовляє по-російськи. Не переживай, братику, ми приймемо її в нашу сімю, бо я знаю, що ти обрав таку ж милу і добру подругу, як ти . І зовсім не важливо, якою мовою вона розмовляє. Я її вже люблю, бо ми ж українці.
           Братику, телефонуй частіше, розповідай про себе і про своїх нових друзів. Ми тебе дуже любимо.
            Я знаю, якщо на варті кожного кордону стоять такі як ти, то мир обов’язково настане.
             Я написала листа Святому Миколаю, хоч задавна знаю, що це іграшки, з проханням про те, щоб на Різдво ми всі зібралися за нашим великим столом і ти, я , мама, татусь, твоя наречена Алла, а у небі засяяла різдвяна зірка.
             І хай кожна родина у цей день буде такою ж  щасливою.
                                                                               

                                                                                          Твоя сестричка


Немає коментарів:

Дописати коментар